Content Marketing με στόχο: Αύξηση πωλήσεων (3 ώρες)

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″ css=”.vc_custom_1533561886211{margin-top: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner width=”8/12″][vc_custom_heading subheading=”Θα αναλύσουμε τους μηχανισμούς και τις στρατηγικές που θα μετατρέψουν το content σας σε μηχανή δημιουργίας leads, email subscribers, και θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.
“]Content Marketing με στόχο: Αύξηση πωλήσεων[/vc_custom_heading][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”4/12″][vc_custom_heading](3 ώρες)[/vc_custom_heading][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″ z_index=”0″ css=”.vc_custom_1533561897873{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text]- Δημιουργία leads μέσω Content Marketing (pop-ups, topbars, leveraging exit intent, push notifications, bot subscribers, contests)

– Βελτιστοποίηση του τρόπου γραφής περιεχομένου για αύξηση των conversions (χρήση power words, emotional words, triggers, κλπ.)

– Lead Scoring (CQL, MQL, SQL) και μετατροπή των leads από MQL σε SQL

– Buyer’s Journey & Marketing funnel

 

Εργασία #4: Lead Scoring & Automation (GTM & Mixpanel ή Messenger Bots)[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

Δεν είσαι έτοιμος ακόμα;

Άφησε το email σου για να λάβεις reminder πριν αυξηθεί το κόστος συμμετοχής. ;)

Πρόγραμμα Μαΐου 2020

Κατέβασε το αναλυτικό πρόγραμμα

Δες τι θα μάθεις σε 39 ώρες